Lényeg a pozitív kommunikáció - az Immochan Magyarország számára készült dekorációs rendszerünk impulzív megjelenésének köszönhetően a bérlőre váró helyiség jóval könnyebben találhat magának új gazdát!
Egy bevásárlóközpontban óhatatlanul előfordul, hogy egy üzlethelyiség bérlőt cserél, és eközben egy időre bérlő nélkül maradhat. A bevásárlóközpont érdeke, hogy a régi helyére minél gyorsabban költözzön új üzlet, hogy a vásárlók minőséget és választékot kapjanak.
A megüresedett üzlethelyiség leendő bérlők felé sugárzott, elsősorban vizuális üzenete az új tulajdonos keresésekor kiemelt jelentőséggel bír. A bevásárlóközpont pedig a vásárlás élményéről szól: a vásárlók vidám környezetben sokkal jobban érzik magukat. Csapatunkkal egy olyan dekorációs rendszert dolgoztunk ki, melynek köszönhetően az üzlethelyiség egyszerre felel meg a bevásárlóközpont esztétikai követelményeinek, és sugároz pozitív üzenetet: az élménydúsan eltöltött időt.
A derűs hangulati hatást élénkebb színvilággal rendelkező, harsány és élettel teli grafikák minél nagyobb felületen való alkalmazásával értük el. A grafikák és azok kiegészítő szerkezetei modulokból állnak, melyek sorolásával tetszőleges hosszúságú és magasságú üzletportál fedhető le. A modularitásnak köszönhetően a dekorációs rendszer könnyen és gyorsan szerelhető, sőt többször is felhasználható, így bátran nevezhetjük környezetbarát megoldásnak is.
Tervünkkel az Immochan Magyarország pályázatán I. helyezést értünk el, így immáron számos Auchan bevásárlóközpontban lehet találkozni az általunk alkalmazott megoldással. Szerkezeti rendszerünk időtállónak bizonyul, impulzív megjelenésével pedig nagyban hozzájárul az új bérlő minél hamarabbi megtalálásához.
További képek:
www.facebook.com/orangecube.kft
www.facebook.com/orangecubeorangecube
További információk:
www.immochan.hu
További képek:
www.facebook.com/orangecube.kft
www.facebook.com/orangecubeorangecube
További információk:
www.immochan.hu