Mit adhat egy márka a vásárlójának? A válasz többek között: élményt. Az élmény pedig mindig fokozható - most megnézzük, designerként mit tehetünk az ügy érdekében.
Mondaine stand, Baselworld, Svájc - kirándulás a svájci órák világában
Vajon mit élünk át, amikor egy számunkra kedves márkával találkozunk? Miből ered az a jóleső érzés, ami egy óra- vagy kütyüboltba belépve, a terméket kézbe véve elárasztja tudatunkat? Hogyan lehetne ezt az élményt fokozni? Tervezés közben hasonló kérdések járnak a fejünkben.
érezhető professzionalitás - Vision Express üzlet, Westend
Ahány cég, annyiféle élményt kell elérnünk, amihez támpontunk - jó esetben - az úgynevezett "identity book", vagyis a cég arculati kézikönyve. Az itt talált száraz instrukciók azonban nem mindig vezetnek el a célhoz, ha pedig nincs ilyen jól meghatározott arculat, akkor még inkább a kreativitásunkra vagyunk utalva.
órák és monumentalitás - Jacques Lemans stand, Baselworld, Svájc
Mi illik a márkához? Milyen szellemisége, személyisége van, hogy tudnánk ezt szerkezetekkel, anyagokkal, érzetekkel visszaadni, tovább hangsúlyozni? Rengeteg, a vásárló tudatalattijára ható design döntés, amit ilyenkor kell meghoznunk.
Videójátékbolt.hu, Pólus Center - üzlet a geek élményért
Ezáltal a márkának létrehozzuk azt a jól felismerhető személyiségét, stílusát, ami annak életfelfogását és hozzáállását fejezi ki. Ezt folyamatosan frissítjük, és további előnyöket adunk hozzá, amitől a brand mindig újszerűnek, divatosnak hat.
ízek és design - Kemenes Cukrászat, Biatorbágy
Végül az érzelmek döntenek: a márkaélményt a végletekig fokozva, a vásárlóban olyannyira pozitív képet formálunk az adott cégről, hogy egyszerűen nem tud ellenállni a kínált termékeknek. De miért is állna ellen - a vásárlással megkap valamit a vágyaiból, álmaiból, melyek teljes átélését mi, designerek tettük lehetővé.
További cikkeink:
www.facebook.com/orangecube.kft
www.orangecube.hu
További cikkeink:
www.facebook.com/orangecube.kft
www.orangecube.hu