Milyen is egy jó facelift, mitől lesz egy felújítás igazán ütős? A Vision Express Árkád megújulásánál építészeti marketing tapasztalatainkat kamatoztattuk - lássuk mi lett belőle!
Egy üzlet ráncfelvarrásakor nagyon könnyű melléfogni, főleg, ha nem tartunk be néhány alapvető elvet. A Vision Express boltjának sorsa - nekünk is köszönhetően - igen szerencsésen alakult: a legapróbb részleteket is felülvizsgálva
az üzletet design- és kommunikációs megoldások valóságos bemutatóhelyévé varázsoltuk.
A fél évig tartó finomhangolás során rengeteg elrendezési variációt vizsgáltunk meg és több minta-termékfalat is építettünk. A cél világos volt: a meglévő elemek felhasználásával egy olyan ütős üzletbelsőre volt szükség, ami nemcsak izgalmasabban néz ki az elődjénél, de jobban is adja el a termékeket - mindezt pedig úgy, hogy a márka eddig megszokott arculata se változzon lényegesen.
A felújítás kulcselemei a hatalmas szemüveg-bemutató falak, melyek két irányból is rejtett világítással, gondosan rendezett márkasávokkal és a legfontosabb termékek kiemelt ajánlatrészeivel vezetik a tekintetet. A tájékozódást segítő, elegáns feliratokon kívül - további marketingfegyverként - a falak közé infógrafikák kerültek, melyek kapcsolódó termékek megvásárlására buzdítanak.
Az üzlet végül úgy született újjá, hogy a márka személyisége lényegében nem változott, így az új vásárlók mellett a visszatérők bizalmát is sikerült megtartanunk. Amire pedig még büszkébbek vagyunk, hogy a Vision Express hazai boltjai innentől a mi megoldásaink szerint újulnak meg - ilyen egy sikeres márka-facelift!
További képek:
www.facebook.com/orangecube.kft
www.facebook.com/orangecubeorangecube
További információk:
www.visionexpress.hu
További képek:
www.facebook.com/orangecube.kft
www.facebook.com/orangecubeorangecube
További információk:
www.visionexpress.hu